ClioSport.net

Register a free account today to become a member!
Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• When you purchase through links on our site, we may earn an affiliate commission. Read more here.

Masterchief sucks at Halo

UR R26R.5, VW Golf R
loloololllollolollol ;)

I laughed when he was loading the disc.

Haha. I remember his Megaman one.

Last edited:
  R35 GTR
geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek geek lolololoollllollolololollolololololololo

Audi TT 225
this guy is so p3ned!
idiot hahahahahahahahahahahah
how do you like my balls in your face dumbass

fricken quality!

A red missile
Hahahaha shitting hell that was funny, how do you like my balls in your face dumbass, hahaha, haven't laughed so hard since the check out this lamb thread was dug up again. Still think that Red vs Blue is the funniest Halo thing ever though.

BMW M4; S1000 RR
lmao Lee, made my day.

The snowbound bit had me in stitches! (AGAIN!)

I must make..... (I think everyone who's ever been on the Bungie forums knew what was coming)..... A MONTAGE.

Munday

ClioSport Club Member
  RB 182, 1275GT, C220
Lol at the first one when when he says 'wtf you use hax' - he is shooting whilst inside the bubble sheild lol!! Brilliantly thought out video :)

SLK 350
Is it really just me that didn't find it funny? :(

His 'voice' just did my freaking nut in, but I did like Sneeks Hitler video lol.

Munday

ClioSport Club Member
  RB 182, 1275GT, C220
I thought the 2nd one was pretty funny, especially the come backs.

Pissed off Player - Dude, what is your address?
Masterchief - You got a pen and paper?
Masterchief - I'm at your mums house!

LOL classic!