Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
- Mise en peinture du décanteur + plaque support bobine en blanc Ht°. Montage de l’ensemble avec faisceau bougies MAGNECOR bleu. Sur le cache culbutateur noir c’est superbe, les photos parlent d’elles même…
- Mise en place de l’admission JMS « à blanc » car il faut retailler la cale Jenvey aux côtes du joint… donc passage par l’usineur. Mais pour le coup, l’admission JMS posée c’est superbe…vivement le premier tour de roues de la belle. J’en profite pour peaufiner mon faisceau moteur au niveau des capteurs et de la prise papillon. Remplacement de la durite « frein moteur » par une durite vaccum SFS PERFORMANCE blanche… j’aime le blanc !
Just spent the last few hours reading through all 17 pages, what a build, I can't even imagine the amount of work that's gone into this car, must be a great sense of accomplishment, nicest Clio I've ever seen
SIMPLY THE BEST BUILD I HAVE EVER SEEN, AND TO GO WITH IT, THE BEST READ I HAVE EVER READ..................... THANKYOU VERY MUCH FOR SHARING THIS WITH US. TAKE A BOW MY SON!!!!!!!!!! THIS WILL NEVER BE BEATEN